Postup pri nákupe

Nákup v našom  webshope nie je podmienený registráciou užívateľa. Mali by ste ale vedieť, že nevedieme zoznam neregistrovaných zákazníkov, tým pádom sa nemôžu zúčastniť nášho programu pre stálych zákazníkov!  Prvoradým cieľom registrácie je zjednodušenie nákupu, využitie výhodných služieb a ojedinelých ponúk nášho webshopu. So zadanými adresami a štatistickými údajmi našich zákazníkov zaobchádzame ako s osobnými informáciami. Údaje potrebné k optimálnemu splneniu objednávky dáme k dispozícii výlučne len kuriérskej službe.  

Objednávku je možné podať až po prihlásení sa na našu webovú stránku. Užívateľ si po prihlásení môže prezrieť a zmeniť informácie zaznamenané v jeho kmeňovom formulári.

Je dôležité, aby zmeny, ku ktorým došlo v adrese doručovania boli realizované ešte pred samotným nákupom!

Vyhľadávanie a výber výrobkov – Pre uľahčenie výberu sú výrobky kategorizované do skupín. Pomocou stanovených kmeňových skupín (napr.  pánske oblečenie) a podskupín (napr.  odevy s kapucňou) navigujeme návštevníka vnútri webshopu. Zabudovali sme  rýchly filter, pomocou ktorého na základe názvu je možné okamžite nájsť žiadaný výrobok.  

Informácie o výrobku – Pri každom výrobku je uvedený názov, jeho číslo, cena, farebné prevedenie a rozmery. V krátkosti uvádzame zloženie materiálu, z ktorého je vyrobený, vlastnosti, respektíve technické parametre.    

Výber výrobku, vloženie do koša –  Kliknutím na ikonu koša nachádzajúcu sa pri výrobku, ktorý si mienite  zakúpiť,  je možné žiadaný výrobok uložiť do koša. Vtedy sa objaví zoznam obsahu koša, v ktorom je uvedené už predtým vybrané výrobky, ich ceny jednotlivo, ako aj suma celkovej objednávky. V tomto štádiu je ešte možné previesť zmeny, pridať alebo odobrať množstvo výrobkov, ktoré si chcete zakúpiť, či vymazať z koša, respektíve pokračovať v nákupe.
V prípade, ak nepatríte medzi registrovaných zákazníkov, pri podaní objednávky žiadajte o údaje o vyúčtovaní, respektíve o cene za dodávku.  

V prípade ak hodnota nákupu dosiahne 70 Eur, preberáme náklady za doručenie na seba.

Ak je hodnota nákupu nižšia ako 70 Eur, cena doručenia bude závisieť od zvoleného spôsobu doručenia. Môžete si vybrať z nasledujúcich spôsobov:

  1. GLS doručenie domov: 6 Eur
  2. Doručenie na výdajné miesto 5,50 Eur
  3. Doručenie do Balíkomatu GLS: 5,50 Eur
  4. Packeta- Doručenie na výdajné miesto: 3 Eur.

Cena za doručnie zahrňuje v sebe náklady na balenie a dopravu.

Zľavy  – V našom webshope stále ponúkame nejaké výrobky v akcii. V prípade týchto výrobkov platí akciová cena do výpredaja zásob na sklade.
Náš program pre stáleho zákazníka už neplatí len v našich značkových obchodoch, ale aj v tomto webshope. Uvedením čísla karty stáleho zákazníka je možné uplatniť si zľavy uvedené v obchodných podmienkach.
Pri využití zliav majte prosím na zreteli nasledujúce upozornenia:
- V prípade výrobkov v akcii sa nedajú uplatniť ďalšie zľavy (individuálne/ zľava pre kmeňového zákazníka).
- Zľavy s presne stanoveným termínom ukončenia sú platné a je možné ich využiť len v stanovenom období.
- Nie je možné zlúčenie, nakopenie zliav (individuálne/ zľava pre kmeňového zákazníka).

- Zľavy vernostnej karty, v prípade online objednávky, je možné uplatniť výlučne s tou e-mailovou adresou, ktorú ste zadali pri registrácii karty. V prípade použitia odlišnej e-mailovej adresy nie je možné si zľavy z vernostnej karty uplatniť.

Voľba spôsobu platby – Ak objednávate z webshopu v slovenskom jazyku a tovar žiadate zaslať na slovenskú adresu, môžete si pri odoslaní objednávky vybrať spomedzi týchto spôsobov úhrady jeho protihodnoty: platba pri doručení zásielky (na dobierku), platba bankovou kartou alebo Pay Pal-om. Cena za dodávku do domu je nezávislá od toho, ktorý zo spôsobov úhrady si zvolíte. Ak si chcete pozrieť informácie banky OTP týkajúce sa platby pri nákupe bankovou kartou kliknite sem >> (pdf file)

Podanie objednávky – Objednávku je možné odoslať kliknutím na ikonu podania objednávky. Odoslanú objednávku spätne potvrdíme zaslaním e-mailovej správy zákazníkovi. V prípade, že nedošla správa o potvrdení objednávky, obráťte sa prosím na našu službu zákazníkom.

Môže sa stať, že po prijatí objednávky nemáme k dispozícii dostatočné množstvo jednotlivých žiadaných výrobkov pre pokrytie dopytu všetkých zákazníkov. V tomto prípade Vás naša služba zákazníkom formou e-mailovej správy alebo na vami uvedenom telefónnom čísle bude informovať o alternatívnych možnostiach.

Doručenie objednávky – Objednávky na území Slovenskej republiky doručuje kuriérska služba GLS a Packeta a to v pracovných dňoch od 8 do 17 hodiny, bez predbežného telefonického dojednania presného času doručenia (preto podľa možnosti žiadajte o donášku na adresu Vášho zamestnania). Pri objednávkach na dobierku je možná aj platba kreditnou kartou.

Výmena tovaru, vrátenie peňazí – Ak dôjde k výmene tovaru, respektíve návratu kúpnej ceny, v každom prípade Vás o tom budeme informovať prostredníctvom e-mailu a dáme Vám vedieť, čo je nutné v tejto súvislosti podniknúť. Prípadné chyby a nedorozumenia, ktoré sa pri nákupe vyskytnú, môžu viesť k reklamácii. V prípade každej reklamácie budeme postupovať v  súlade s našimi obchodnými podmienkami. Na všetky Vaše pripomienky, ktoré nám odošlete budeme reagovať a v prípade chyby, ktorej by sme sa dopustili my alebo kuriér  budeme postupovať pružne – majúc na zreteli záujmy našich zákazníkov.

Zlúčenie objednávok – Náš informačný systém žiaľ neumožňuje zlúčenie objednávok, ktoré nám boli odoslané v rôznych dňoch. 

Kontakt na službu zákazníkom

Tel.: +421233070825   ( Po-Pi 08:00-14:30)
E-mail:
informacie@heavytools.sk