Najčastejšie otázky
Cena za doručenie tovaru
Koľko stojí doručenie tovaru?
V prípade ak hodnota nákupu dosiahne 70 Eur, preberáme náklady za doručenie na seba.
Ak je hodnota nákupu nižšia ako 70 Eur, cena doručenia bude závisieť od zvoleného spôsobu doručenia. Môžete si vybrať z nasledujúcich spôsobov:
Cena za doručnie zahrňuje v sebe náklady na balenie a dopravu.
Dodacie lehoty, spôsoby doručenia
Akým spôsobom mi bude doručený objednaný tovar?
Klasické doručenie domov:
Tovar dodá kuriérska služba GLS na Vami uvedenú adresu.
GLS balíkomat:
Pre zoznam balíkomatov GLS kliknite sem.
GLS výdajné miesto:
Pre zoznam výdajných miest GLS kliknite sem.
Packeta výdajné mesto:
Pre zoznam výdajných miest Packeta kliknite sem.
Dodacia lehota
Vo väčšine prípadov bude Vaša zásielka doručená na príslušnú adresu, do výdajného miesta alebo do balíkomatu do 3 až 5 pracovných dní. Môže sa však stať, že Vašu zásielku budeme môcť odoslať až o niekoľko dní neskôr; o dôvode a predpokladanom čase doručenia Vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
V určitých obdobiach môže doručenie objednaných produktov trvať dlhšie ako obvyklých 5 pracovných dní.
Po expedícii balíka spoločnosť GLS pošle príjemcovi e-mail s informáciou, že jeho balík bude doručený nasledujúci pracovný deň. E-mail bude obsahovať číslo balíka a sumu prípadnej dobierky. Ráno v deň doručenia dostane príjemca oznámenie obsahujúce telefónne číslo kuriéra, telefónne číslo zákazníckeho servisu GLS a 3-hodinové okno očakávaného doručenia. V prípade neúspešného pokusu o doručenie sa príjemcovi zašle e-mailové oznámenie. Pomocou odkazu uvedeného v e-maile môže príjemca zadať pokyn na doručenie a požiadať o doručenie v novom čase na inú adresu, o osobné vyzdvihnutie na výdajnom mieste GLS vybranom z ich zoznamu alebo o odmietnutie prevzatia zásielky.
Ako mám postupovať v prípade, ak objednaný tovar nedostanem v stanovenom termíne?
Informujte sa u našej služby zákazníkom na e-mailovej adrese informacie@heavytools.sk alebo na telefónnom čísle +421 362 304 305.
Výmena, vrátenie tovaru
Čo mám urobiť ak nesedí veľkosť, farba alebo z iných dôvodov chcem tovar vymeniť?
Ak objednaný a doručený produkt nemá správnu veľkosť alebo ak si chcete vybrať inú farbu, tento produkt je možné vymeniť.
Po prevzatí, pokiaľ možno do 3 pracovných dní, navštívte stránku www.heavytools.sk/vymena-vratenie-tovaru, kde môžete niekoľkými kliknutiami odoslať požiadavku na výmenu alebo vrátenie peňazí!
Vrátený tovar môžeme prijať späť len v pôvodnom obale, nepoškodený a ešte nepoužitý. Neporušenosť vráteného tovaru (neporušenosť výrobku, pôvodný obal, prítomnosť visačiek) skontrolujú naši zamestnanci. Ak ste výrobok už používali alebo ho nemôžete vrátiť v nepoškodenom obale, nemôžeme ho prijať späť.
Poplatok za vrátenie a výmenu tovaru s doručením domov spoločnosťou GLS je 6 Eur.
Ak sa po rozbalení zistí, že výrobok je poškodený a k poškodeniu došlo pred prevzatím tovaru, výrobok bezplatne vymeníme.
Ak pri prevzatí zásielky zistíte poškodenie obalu, nahláste to, prosím, kuriérovi ihneď po prevzatí a bude spísaný protokol o poškodení. Reklamácie týkajúce sa doručenia bez záznamu nemôžeme prijať.
Výmena výrobku prostredníctvom kuriérskej služby GLS: po vyplnení formulára na stránke www.heavytools.sk/vymena-vratenie-tovaru Vám zašleme požadovaný náhradný výrobok na vami zadanú adresu. Pri preberaní výrobku odovzdajte produkt na vrátenie kuriérovi.
Nie som si istý/á veľkosťou, preto by som si chcel/a produkt kúpiť osobne. Kde nájdem váš obchod?
Samozrejme, produkty Heavy Tools môžete zakúpiť nielen online. Značkovú predajňu Heavy Tools nájdete v AVION Shopping Parku – 821 04 BRATISLAVA, Ivanská cesta 16. Tel.: +421 910 564 446.
Zľavy nie je možné kombinovať, preto sa zľavy z karty stáleho zákazníka vzťahujú len na produkty v plnej cene.
Môžu v tomto e-shope nakupovať aj firmy?
Nie, e-shop je určený len pre súkromné osoby.